Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bartenciusz
    Classic
    • 2010
    • 3

    Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)

    byłem z tym w serwisie, jechałem też na jazde próbną Passatem z DSG i takie same objawy, tak po prostu działa ta skrzynia a ja na początku byłem przewrażliwiony W latach 2004 do 2006 był problem z ta skrzynią, a dokładnie z MECHATRONIKĄ czyli częścią odpowiedzialną za zmianę biegów co objawiało sie dużym szarpaniem a nawet mocnym stuknięciem jakby w podłoge samochodu. Problem ten jest rozwiązany ale jak sie człowiek naczyta to potem kombinuje he. Ogólnie dalem już spokój i tak po prostu ma być. trzeba lać i jeździć :diabelski_usmiech
  • adrianp20
    Classic
    • 2008
    • 6

    #2
    Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)

    Witam,

    wiem, wiem ten temat był juz poruszany wielokrotnie ale....
    Nabyłem niedawno Octavie I 2007r. 25000km, silnik 1.9 TDI - Sprowadzana z Niemiec.
    Przy po wrocie nią do domu czułem przy hamowaniu, że kierwonica doś mocno trzęsie!
    Zaraz po przyjeżdzie sprawdziłem tarcze i okazało sie, że jest pęknieta!
    Wymieniłem 2 na nowe w serwiesie skody i po jakimś czasie znów mi trzęsie kier. przy hamowaniu?! (dzieje się tak tylko z tarczą prawą!!!) Ojciec mam zakład ślusarski to przetoczył ją i znów przez jakis czas było ok- do teraz gdy znów jest tak samo???!!!
    Nie wiem co jest grane??? to jest cięzkie auto więc może zainwestować w tarcze ATE + klocki do tego? Tylko gdy znów okaże się, że sie wichruje to chyba oszaleje!!!
    Czy może być to jakaś inna przyczyna?

    Komentarz

    • slavi
      Rider
      • 2004
      • 422

      #3
      Re: Zwichrowana tarcza(nieustający problem???!!!)

      zacisk nie stoi przypadkiem?

      Komentarz

      • gebek
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1214

        #4
        adrianp20, moim zdaniem jest to problem konstrukcyjny O1 tzn. zastosowanie
        bebnow z tylu.Ori przod nie daje rady przy dlugich dohamowaniach.Mialem to samo
        juz po przebiegu 10 kkm.
        W O2 ,mimo tego samego ukladu hamulcowego z przodu,ale zastosowaniu z tylu ''duzych''tarcz..256mm.ten problem juz nie wystepuje.
        Jedyne co pozostaje to super dobre tarcze z przodu,albo zmiana z tylu bebnow na
        tarcze,albo jedno i drugie.
        pozdrawiam
        Tato,tato...czy to auto jest chore?
        Nie synku...to diesel PD.

        Honda...the power of dreams.
        Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          gebek, nie jestem pewien ale 100ps PD TDI chyba mialy juz tarcze z tylu?
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • gebek
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1214

            #6
            dariuspolo, moj znajomy ma TOURA 1,9TDI i ma bebny i to jest ''chyba''ATD
            Tato,tato...czy to auto jest chore?
            Nie synku...to diesel PD.

            Honda...the power of dreams.
            Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

            Komentarz

            • adrianp20
              Classic
              • 2008
              • 6

              #7
              mowa o bębnach, a ja mam tarcze z tyłu!
              W sumie jest to rok 2007 to chyba jest na Europejskiej gwarancji???
              Może sie z serwisem dogadać -powinni to zrobić ze free.

              Komentarz

              • dees
                Ambiente
                • 2008
                • 217

                #8
                Sprawdz piastę czy nie bije powierzchnia styku z tarczą .Bicie rzędu 01mm załatwia tarczę już po niewielkim przebiegu.
                pzdr.
                pryncypal

                Komentarz

                • pleban
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 580

                  #9
                  przejrzyj forum - o biciu tarcz to tu już niezłe elaboraty były pisane.
                  Sam walczyłem z dwoma kompletami tarcz i to bezpośrednio po wymianach w ASO
                  była O1 1,6 102 KM
                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                  jest Ford Tourneo Courier

                  Komentarz

                  Pracuję...